Çalışma sahaları oldukça geniş olan grafik tasarımcıların görev tanımları şu başlıklar altında toplanabilir;

  • Tasarımın vermesi gereken mesajı belirlemek,
  • Bir projenin kapsamını belirlemek için müşteri veya sanat yönetmeni ile görüşmek,
  • Eskizler oluşturarak müşteriye sunmak,
  • Müşteriler tarafından önerilen değişiklikleri nihai tasarıma dahil etmek,
  • Çalışmalara, tüketicilerinin bakış açısından bakmak ve müşterinin istediği mesajın iletildiğinden emin olmak,
  • Web siteleri için konseptler, grafikler oluşturmak,
  • Tasarım stili, format, baskı ve zaman çizelgeleriyle ilgili danışmanlık yapmak,
  • Son trendleri ve bunların ticari ortamdaki rollerini analiz etmek,
  • Reklam yazarları, fotoğrafçılar, illüstratörler, diğer tasarımcılar, web geliştiricileri ve pazarlama uzmanları ile birlikte ekibin parçası olarak çalışmak,
  • Son teslim tarihlerine riayet etmek.

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s